Recenze (40)
Kancl doma (2022) (TV film)
trochu úlet , trochu absurdné, trochu šílené ale rozhodně zajímavé a jiné :-) 68%
Černá díra (2011) (divadelní záznam)
Absolůtně nechápů tohle hodnocení!!! Na co si tady všichni hrajete? Na nějaké intelektuální umělecké kritiky??? Popravdě větší kravinu jsem už dlouho neviděl - ano vím o čem to je i o té časové smyčce to vím, ale fakt děs na druhou a nezachrání to ani top herci z dejvického divadla - tohle kdyby mělo 16 hodin tak by se tam všichni mohli střídat ve všech postavách i 5x a mohli by si dialogy přehazovat z prava do leva a jediný kdo by u toho byl debil tak by byl divák, ale v tomhle případě bych dal 1 hvězdu za absolůtně dlouhý (16 hodin ) trvající extrém.
Rampage Ničitelé (2018)
Dobře natočený výplach - mě se to prostě líbilo :-)
Boa - V sevření hrůzy (2006)
Kdyby jsem byl majitel distribuční firmy a někdo z mých zaměstnacu přišel s tímhle filmem a nápadem, že do něho investujeme peníze, necháme ho nadabovat a pustíme do distribuce tak má výpověď - NEKOUKATELNÉ, NELOGICKÉ, PROSTĚ VŠECHNO ŠPATNĚ a hlavně ti thajci co to točili to mysleli vážně - ale je to jen trapný hnus
Hra na oliheň - Série 1 (2021) (série)
No co bych k tomu napsal? : asi tak 55-60% rozhodně nechápu 100% hodnocení které tady dává hodně lidí. Námět fajn, myšlenka seriálu se povedla. A to je vše. Rozhodně mi nesedí asijska kinematografie - všichni jsou tam uječení a strašně přehrávají - ale co mě nejvíc zarazilo byl konec - čekal jsem celý poslední díl na NĚCO co by mě posadilo na zadek a dostal jsem jedno velké nicneříkající nepochopitelné NIC - vlastně tohle to stáhlo u mně asi na 45%
Prohnilí policajti (2007)
Tohle bylo jako co? Někdo tady napsal, že prý parodie - kámo zbláznil jsi se?0? Asi jsi nikdy neviděl žádnou parodii. Tohle je výsměch filmařskému umění od A po Z. Takový film natočí s přehledem žáci základní školy na telefon. Třeba to tak i bylo.
Milionové Vánoce (2007)
Od filmu jsem nic moc nečekal a taky jsem nic moc nedostal - nebo naopak to co jsem od něj čekal to sem i dostal
Podzemka (1985)
Vážně nevím proč má tohle "veledílo" 66% ???? Na tomhle filmu není nic zajímavého a skutečně zhola nic - teda tu jednu hvězdičku dávám za sympatickou Adjani, Asi lidi s 5 hvězdama dívali na něco úplně jiného nebo pak teda nechápu jejich vkus
Vražedná bilance (2018)
Jako odpolední jednohubka celkem fajn, člověk nesmí moc přemýšlet nad tím co a jak se tam proč děje a pak to plyne v pohodě, co mi ale dost vadilo byl asi milion vystřelených nábojů a nějak skoro nikdo nikoho netrefí.
Hranaři (2011)
Na tom filmu není nic dobrého - hraje si na něco na co nemá ani náhodou,