Recenze (372)
Banda, která neuměla pořádně střílet (1971)
Příliš jsem se nepobavil, i když v některých momentech cukaly moje koutky směrem nahoru. Ani Niro zde zrovna neexceloval. A tak nakonec byl ve filmu asi nejlepší lev, kterej si chudák prožil aji myčku na auta.
Ztraceni v poušti (2002) (TV film)
Srovnání s filmem Hory mají oči je víc jak na místě. Dokonce si troufám tvrdit, že valná většina nápadů v HMO je ukradená z tohoto filmu. Bohužel režisér z toho "příběhového" potenciálu nedokázal vyždímat tolik, aby z toho byla fakt pecka. Lekaček je tady minimálně, navíc film kazí několik dementních situací, jako třeba pád tak do 10m hluboké studny bez vody, bez jediného šrámu (pardon, vlastně trochu kulhala). Konec je kapitolou sám o sobě.
Iron Man (2008)
I přesto, že se jedná o komiksovou postavu, myslím, že Tony Strak bez obleku nemá žádné nadlidské schopnosti. Tak jak mě někdo vysvětlí, že pád tak ze sto metrů (hned na začátku v tom prvním šrotu z jeskyně) přežil téměř bez škrábnutí? Myslím, že i v komiksových filmech by se mohla dodržovat určitá dávka reality.
Vitus (2006)
Zas taková bomba, jako by mohlo naznačovat hodnocení, to není. Kdo nemá rád německý nebo rakouský styl hraní ala Rosamunde Pilcher bude zklamán. I když toto má nepopiratelně vyšší úroveň a zajímavější děj.
Krvavý diamant (2006)
Je pro mě záhadou, co udělal ten černoch tak záslužného, že mu na přednášce tleskali ve stoje? Sice se podílel na získání důkazů (tedy fotek získaných poměrně nepravděpodobným způsobem, kdy novinářka Connely se dostane do blízkosti transakce na pravděpodobně dobře hlídaném letišti, a vyfotí muže, který si diamant velikosti palce prohlíží jak retard natočený přímo proti objektivu - to jsou ale šťastné shody "náhod")., na druhou stranu sám získal peníze prodejem diamantu. A nepostřehl jsem, že by se jich nějak zbavil. Film je plný těchto velmi "pravděpodobných" situací. Nejlepší z nich jsou "neprůstřelná" auta, respektive nezasáhnutelní hlavní hrdinové (vedlejší postavy zemřít můžou). Nejlepší scéna ale je, když chlápek vykopne dveře a potom je za sebou zase zavře:). Někomu se tyhle věci můžou zdát jako banalita, ale v mých očích to film sráží k zemi.
Dostaňte agenta Smarta (2008)
Podobný typy filmů mě většinou nebaví. Tohle se ale trochu vymykalo běžným stupidním komediím. Jednak tam zaznělo pár dobrých gegů a taky sem Steve Carell vnesl trochu netradičnosti z Kanclu. Takže sice za 3*, na druhou ale dávám podobným filmům jednu nebo odpad.
Excalibur (1981)
Fanoušci fantazy filmů budou asi nadšení, ostatní se tomu raději vyhněte, protože zas taková pecka to není.
Opravdová kuráž (2010)
Nemám rád děcka, který jsou drzý a v každém případě musí mít pravdu. Tady je to o to horší, že v době, ve které je příběh umístěn, by se s ní nikdo nepáral a na prdel by dostala víckrát než jen jednou. Příběh mě docela zaujal, i když u Coenů si nikdy nejsem jistý do čeho jdu.
Casino Royale (2006)
To jsem nevěděl, že má Bond nově i superschopnosti. Maximálně odolné tělo - žádný pád ani úder na něm nenechávají větší poškození, dokáže zpomalit čas - veškeré akce mu vychází na setinu vteřiny a myslím že má i zázračné hojení, protože reálnej chlap by měl z těch nakládaček ksicht jak cedník, ale on byl pořád, až na pár šrámů, fešák.
Soumrak dne (1993)
Nic mimořádného nečekejte. Dlouholetý sluha oddaně slouží svému pánovi v předválečné době. Řeší situace a povinnosti s touto prací spojené. A to je asi tak vše.