Recenze (372)
Harakiri (1962)
Udatnost, povrchnost a pokrytectví. 3 slova, která mě na konci napadla. Udatnost náleží roninovi, zbývající slova jsou pro klan lji. Opravdu dobrý film, který vás přikove, i když zrovna nejste fandové japonských filmů. Dvě hodiny utekly jako voda a zbyl jen silný zážitek!
Naušika z Větrného údolí (1984)
Spolu s Cestou do fantazie a je to můj absolutní top Miyazakiho filmů. Opravdu krásný příběh, který dokáže dojmout.
Robbie Williams: živě z Knebworthu (2003) (koncert)
Vždy jsem si myslel, že Robbie je jen namyšlenej frajírek, kterýho zajímají jen chlast a baby. Je dost možné, že je to pravda. Od chvíle co jsem viděl tenhle záznam vím i to, že je to docela citlivej chlápek, kterej si, alespoň tady, na nic nehrál a dokázal udělat fantastickou šou! Asi nejlepčí momenty jsou, když dívce z publika věnuje svoji bundu, a když vyzve diváky, aby všichni v jednom okamžiku stiskli spoušť fotoaparátů s bleskem!
Shake Hands with the Devil (2007)
Myslím, že označení "historický" není moc výstižné. Jistě je to historie, ale nejsou to třeba napoleónské války. Spíš bych film označil jako hraný dokument. Co se týče námětu, je velmi silný. Dokonce jsem měl zážitek ještě silnější než u Hotelu Rwanda. Ono bohužel platí, co oči nevidí, to srdce nebolí a zde je viděno mnohé...
Stalo se za bílého dne (1958)
Hodnocením nemyslím, že by byl film špatný. Možná z dnešního pohledu není tak dramatický a hlavně mně přišel trochu naivní. Myslím, že ve skutečnosti by k dopadení vraha takováto lest nestačila. Jako alternetivu rozhodně doporučím spíše film M od Fritze Langa s podobnou pointou, ale kvalitnější zápletkou.
Život je krásný (1946)
Po dlouhé době film, který mě dokázal pohladit i na duši. Krásné drama s prvky komedie, které mimo jiné vypráví o tom, co by se stalo, kdyby jste najednou neexistoval a vaše činy nemohly ovlivnit chod světa.
Barmský videožurnál (2008)
Smutná ukázka toho, jak se sen může rozplynout v několika dnech:(
Mzda strachu (1953)
Tento film je nečekaně slabá káva! Paradoxů a nesmyslů nepočítaně a ten kreténskej konec tomu nasadil korunu. Nejvíc mě pobavilo, jak Luigi tyčí vyhloubil díru do kamene a bláto na mostě uprostřed vyprahlé krajiny:D Ty dvě hvězdy jsou jen za zajímavý námět.
Cesta (2009)
Konec trochu jak z Disneyovky, ale jinak to má docela grády. Pro milovníky postapokalypsovek je tenhle film jak dělaný.
Muž s kinoaparátem (1929)
Tak tohle mně teda nic neřeklo... Jediné co mě zde překvapilo, byly nahá prsa ke konci filmu. To muselo být na svou dobu už porno, ne?