Recenze (281)
Polski film (2012)
Pražák to nepochopí
Temný rytíř povstal (2012)
Konec je dost vykonstruovanej, ale atmošku to má...
Mission: Impossible - Ghost Protocol (2011)
Když na tento film po měsíci vzpomínám, vybavuje se mi jen ten poslední záběr na Toma jak se opírá o sloup a vlasy mu povlávají ve větru... Těch 5* je málo.
Zrození Planety opic (2011)
Zatím film roku. Monkeys Prevails!
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
průměr průměrnosti...
Červený trpaslík - Zpátky na Zemi (2009) (série)
Je to víc hořké než vtipné. S Trpaslíkem je konec a z herců přímo vyzařuje nostalgie. Ani jednou jsem se nezasmál, přesto z nějakého nepochopitelného důvodu je to důstojný konec.
127 hodin (2010)
Docela zklamání... Franco dobrej (na oscara nevim, ale...), kamera dobrá, hudba dobrá, všechno dobrý (ale dalo se to víc vygradovat). Až na flashbacky, halucinace, atd... Pár neuškodí, ale tady jich bylo přeci jen jak na...dělanejch (haha).
Star Trek: Film (1979)
Jak na to tak vzpomínám, tak ty 2* jsou dokonce moc.
Bratři (2009)
Čekal jsem bombu. Dostal jsem práskací kuličku.
Život pod vodou (2004)
Nechápu...97%