Recenze (167)
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
Podle mě je to nejlepší Harry Potter film od Davida Yatese..nicméně trpí některými stejnými nešvary, jako předcházející filmy..
Eragon (2006)
Je mi to líto, román je výborný, ale tohle se fakt nepovedlo..
Harry Potter a Kámen mudrců (2001)
Drží se předlohy slušně, ale opravdu to trochu postrádá šťávu..
Rocky Balboa (2006)
Excelentní..
Junior (1994)
Tohle už je o něco slaší..
Dvojčata (1988)
Komedie, čistě bráno jako komedie, nic víc, nic míň, tak je to velice podařené..
Návrat k vítězství (1981)
Je to bezvadnej film, líbil se mi..:-)
Peklo (2003)
Po dlouhé době zase něco s Van Dammem..ten chlap by uměl rád, škoda že je zaseklý v béčkách..ale není to špatné, samozřejmě nic originálního nebo tak, ale pokud člověk hledá oddechovku, co ho nebude nudit, tak na to je to ok..:-)
Poslední samuraj (2003)
No tak tohle je za pět samozřejmě..:-) Bohužel jsem to měl bez titulků, takže občas docela dlouhé řeči v japonštině nebyly přeložené, pochybuji, že je to tak v pořádku, ale přesto zážitek..Mohlo to být sice asi o trošku kratší, Cruise nemám zrovna moc rád, ale tady je vyníkající, stejně tak ostatní herci..všichní hýří charismatem..Vyníkající režie bojových scén (zdravíme Mela Gibsona a Statečné srdce..:-), inspirace je zjevná..:-) No, je to kvalitní dílo.....za mě slabších 5 hvězd..:-)
Kung Fu Panda (2008)
Docela dobré..:-)