Recenze (38)
Motýlek (1973)
Skvělý film o neumírající naději.
Nesmiřitelní (1992)
7 statečných a Tenkrát na západě jsem bral vždy jako nejlepší Western. Když jsem vyděl Nesmiřitelní tak jsem našel přemožitele všech westernů.
Drsný Harry (1971)
Clint Eastwood alias Dirty Harry asi nejlepsi kriminální film 70-tých let
Teror (1997)
Film o Americe. Na jednu stranu je Charlie Sheen uznávaný hasič , ale v soukromí je to nebezpečný psychopat. Lidé spíš uvěří tomu ,že to je hasič zachranář než ...
Legenda o "1900" (1998)
Krásná hudba a skvělý příběh. Prostě film ,který mi něco říká.
Anglický pacient (1996)
Dlouhé nezáživné prostě o ničem.
Sexbomba od vedle (2004)
Je to docela zábava ale ten konec je asi ten nejhorší možný.
Blade Runner (1982)
Blade Runner to je Scottovo životní dílo. Nic lepšího už nikdy nebude nenatočeno!!! Možná je to ,ale tím ,že jsem četl knihu od Dicka.