Oblíbené filmy (10)
Amores perros - Láska je kurva (2000)
No coment. 100%.
Faunův labyrint (2006)
Tu nie je čo písať, to treba zažiť................. Pre mňa top, vec ktorú milujem, neskutočná hudba a výborný odkaz i hĺbka. Film ktorý treba pozrieť keď je treba, asi tak ako čítať malého princa. Nedám dopustiť. Vrchná časť mojej top 10.
Jak ukrást Venuši (1966)
Rebel bez příčiny (1955)
Duel (1971)
Bullittův případ (1968)
Pre mňa legenda dedena ot otca. 90%
Nelítostný souboj (1995)
Absolútny top Miškovej réžie. Ani po rokoch ma neprestava tento skvost baviť. Jedno orig dvd som už zodral. Prijal by som 20min naviac. 100%
Zjizvená tvář (1983)
Kult hákového kříže (1998)
Pre mňa dlhodobo TOP svojho druhu. Povinnosť púšťať deťom na školách. 110%
Ples příšer (2001)
Po každej stránke skvelé. 95%