Recenze (131)
Těžké časy (2009) (pořad)
tenhle pořad mě jednoznačně odradil byť jen od myšlenky na jakýkoliv zločin, velice výchovné :)
Magical Mystery Tour (1967) (TV film)
film u kterého jsem si nebyl jistý, jestli jsem na něj zkouřený málo nebo moc
Rec 2 (2009)
jestli vás stejně jako mě irituje debilní a nelogické chování postav ve filmech, tak na tohle ani nekoukejte, té Španělské speciální jenotce bych totiž nesvěřil ani otevření konzervy bez víčka, natož boj se zombíky a záchranu světa
Tygr lidožrout (2007) (TV film)
tygr lidožrout, lovec co vypada jako Karel Schwarzenberg a Gary Busey v roli šerifa, tohle bylo něco
Smrtící válečníci (2009) (pořad)
Typická americká přehnanost, občas docela vtipné
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
seriously?
Dobyvatelé ztracené pravdy (2007) (seriál)
Hlavní problém tohoto pořadu vyvstane na povrch tak po 5 minutách sledování jednoho dílu.. jelikož se bavíme o hledáni mýtických, tedy prakticky výhradně neexistujících, tvorů, není v něm jaksi moc co ukazovat.. moderátoři se sice snaží v zájmu aspoň nějaké zábavy přibarvovat co to jde, takže na každého netopýra co jim proletí kolem hlavy reagují jak kdyby jim za krk skočil yetti jedoucí na lochnesce, ale na výsledku že najdou vždycky leda velký prd to nic nezmění
Jste to, co jíte (2006) (pořad)
Pokud je název pořadu pravdivý, musí paní Cajthamlová zřejmě jíst velké množství hovězího, protože na mě působí jako pěkná kráva
Gilmorova děvčata (2000) (seriál)
Nekoukatelná blbost se dvěma nesympatickými slepicemi v hlavní roli, idiotské dialogy (jen proto že je něco 200x zrychlené, neznamená že je to vtipné), příšerné hlavní i vedlejší postavy i scénáře jednotlivých dílu. Pro mě rozhodně odpad
Diktátor (2012)
Už opravdu dlouho se mi nestalo, abych se nepřetržitě řehtal smíchy celý film a při vzpomínce na některé gagy ješte 2 dny potom :)