Recenze (70)
Agresivní virus (2014) (seriál)
Laciná napodobenina Walking Dead. Podobný problém, podobný děj a podobné postavy. Včetně nesympatického spratka, (kterého skřehotavě dabuje nějaká ženská).
Jupiter vychází (2015)
Fuj..
Úsvit planety opic (2014)
Takový Statečný Osceola, nebo něco podobného. Jen přidat CGI a místo indošů opice...
Na hraně zítřka (2014)
No, hlavně jsem nepochopil, jak poznala, že o tu schopnost přišla...
Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel (2013)
Všem doporučuju přečíst knihu. Zážitek na druhou.
Abraham Lincoln: Lovec upírů (2012)
Nesympatický herec v nesympatické roli nesympatického filmu...
Pařba v Bangkoku (2011)
Vegas byla jízda, pln překvapení a humoru... Bangkog je jen nudná vykrádač ka "jedničky" bez sebemenšího nového nápadu. Nebýt vyhozené kotvy, dám snad i odpad.
Splice (2009)
Takový jakože Hellboy v "normálním" světě... Snaží se brnkat na strunu zodpovědnosti, či čeho vlastně. Francouzský vliv čiší z každého obrazu a pokusy o zdlouhavé psychologické pasáže nudí a unavují. Triky a masky ponechme stranou, celkově jde o hodně nepodařené dílko.
Spartakus (2010) (seriál)
První díly jakože jo... sice vykrádají Gladiátora, ale čert to vem. Čím dál člověk seriál sleduje, tím více je přesycen stále stejných "digitálních efektů". Děj je čím dál tím více nudný a předvidatelný... Končím cca v půlce, a zatím nemám velký zájem dosledovat celý seriál.
Cesta (2009)
Prakticky doslovný přepis novely. Ničím lepší, ani ničím horší. Stejně ubíjející svou depresívní jednotvárností.