Oblíbené seriály (10)
Přátelé (1994)
5 hvězdiček. Už jenom za Chandlera...
Castle na zabití (2009)
Oddychovka, kde na každou špatnou epizodu připadají 4 dobré. Milostné tokání mezo obtloustlým Fillionem a Stankou už je sice minulostí, ale seriál má pořád co nabídnout. Některé epizody si vyloženě zaslouží potlesk. Viz nedávná variace na Okno do dvora...
M*A*S*H (1972)
Narozdíl od většiny mě zas tak nesedly většinou humornější epizody první poloviny tohodle seriálu, ve kterých účinkoval Kuní Ksich Frank Burns. Aź s příchodem "Bídžeje" a Charlese jsem se tenhle seriál naučil milovat a s odstupem času ho už neberu ani jako sitcom. Ale jako drama s životní rolí Alana Aldy.
Hannibal (2013)
Můj David Slade mi rozumí... Po třetím dílu nemůžu jinak než plnej počet. Chci další díl. HNED !
Vikingové (2013)
Banshee (2013)
První půlka první sezóny je nekompromisní nářez za 5 hvězd. Druhá půlka ale tempo zvolní, takže nakonec dávám 4 hvězdy. Lucas Hood je masér. A povinně všichni nakoukat Svědka s Harrisonem Fordem.