Recenze (187)
Leon (1994)
Leon to je moje srdcová záležitost. Uvěřitelný hrdina,kterému fandíte od začátku do konce a jehož duše na vás téměř přes obrazovku hmatá svou autentičností a dojemnou přímostí. MOJE TOP 3. + Soundtrack je také dokonalý.
Psí vojáci (2002)
Pro fanousky vlkodlaku a hororu vubec je tohle jednoznacna perla. Pro Poma a ostatni pak bohuzel jen dve hvezdicky:)
Python (2000) (TV film)
Kdyby nebylo sračky v podobě dvojky,tak jde o jednoznačny ODPAD!:)
Velmi nebezpečné známosti (1999)
"Vítejte v sršním hnízdě!" Včeličky..
Python 2 (2002)
Největší sračka mého života!!! Proboha a já si to tehdá ještě nahrával....blé!
Bourneovo ultimátum (2007)
Divim se,ze Ladyboy Bourn neprochází při tom všem skákání,střílení,rychlé jízdě a nezřízenému běhání ještě zdí...
Dravci (1999)
Dravci - Žer nebo umři prinasi emoce legendy mezi horory. Dravci = smrt, napeti a atmosfera. Jedinecny film bez hlucheho mista, se kterým si vychutnáte atmosféru temné duše cloveka a kouzlo prostredi. Dravci - Zer nebo umri. Chut,ktera Vam zustane na patre a rozechvěje...*****