Recenze (187)
Dokonalý trik (2006)
Předvídatelné a divák,ktery uz ma neco odkoukano jako ma malickost vi presne jakym smerem se bude dej ubirat. Presto se dockate nadprumerne podivane. ****
Iluzionista (2006)
Příliš vykonstruovaný příběh,kteremu jsem moc neveril...Prumerna zabava,ktera na druhou stranu v zadnem pripade neurazi.***
Hancock (2008)
Typicky komerční film.
Ronja, dcera loupežníka (1984)
Moc krasna pohadka. Skoda,ze jsem ji nevidel uz mnohem,mnohem drive.****
Kung Fu Panda (2008)
Zatraceně dobrý animák. Po Ratatouille snad jeden z nejlepších. Občas jsem byl behem sledovani na mekko,coz je u animaku rarita! Pro vsechny,kteri chteji zazit neco hodne akcniho,animovaneho a maji radi pandy a nudle...
Svěrací kazajka (2005)
Ke konci mi naskocila husi kuze a behal mraz po zadech. Takto podany "romanticky" pribeh si necham libit. Smekam..plny pocet
Medvěd (1988)
Viděno už hodně dávno,ale stále si živě pamatuji emoce,které ve mně film o osiřelém medvědím mláděti vyvolal. Nádherný příběh,korunovaný přisvojením si medvíděte starým samotářským medvědem...Jeden ze tří filmů u kterých jsem kdy plakal. To na plné hodnoceni stačí samo o sobě.*****
Tahle země není pro starý (2007)
Hm,celkem jsem v hodnoceni tohoto filmu na rozpacich a nevim,co napsat. Kazdy by si mel na tuhle jobovku udelat nejspise vlastni nazor.
Nelítostný souboj (1995)
Fantasticka bitva dvou nadprumerne inteligentnich a sve praci zcela oddanych muzu. R. De Nirovi jsem fandil o chlup vice,ackoli se objevil v roli zaporaka a Al Pacino sehral,co mel - lehce neuroticko-blazniveho detektiva,ktery zna jediny smysl zivota a tim je jeho prace. V zaveru jsem zcela spravne odhadl,ze si tito dva souperi nakonec podaji ruce...(Za jakych okolnosti? To uz musi zjistit kazdy sam,pokud mu tato perla doposud unikala)
Dva machři mezi nebem a peklem (1972)
Jeden z mych nejoblibenejsich filmu Spencere a Hilla. Perfektni soundtrack /ostatne temer jako vzdy/,zapletka ktera hraje jen druhe housle - hlavni jsou vtipne vymyslene souboje a hlasky o ktere jde ostatne v jejich filmech nejvice. Pratele na zivot a na smrt...Jsem rad,ze se tihle dva dali nekdy dohromady. Bez nich by me detstvi nebylo,tak zabavne. "Zeru Vas hosi.":)