Recenze (93)
Na sever Severozápadní linkou (1959)
Děkuji panu Hitchcockovi, za natočení tohoto krásného díla, Cary Grantovi za šermantního pana "Bonda" a Projektu 100 za možnost slédnout tento film v kině.
Notting Hill (1999)
Protože jsem viděl About o Boy, který byl lepší. Jinak strašně hezká pohádka.
Cena za něžnost (1983)
...
Žena od vedle (1981)
...
Mission: Impossible III (2006)
Mile překvapilo! Hlavně méně přehnané než předchozí díly, ale bohužel neudržená laťka až do konce(viz. konečný výkon manželky).
Světlo ve tmě (2006)
Mně seto velice líbilo(večer jsem to musel vypnout a dodívat se až za světla, ikdyž to přímo horror není), ale zase na druhou stranu nic nového. Krásne prostředí.které ale mnohem lépe vystihli ve filmu Ostrovní zprávy, a téme smrti někoho blízkého a následny postraumatický stav zde již byl bezpočetně krát. Mile překvapila "striptýzova herečka" Demi Moore.
Podzim v New Yorku (2000)
Nevím, prostě jsem měl v den, co jsem viděl tento film zvláštní romanticko-sentimentální náladu(jak jinak než kvůli ženám) a toto dílo mi mou náladu ještě obohatilo. Nádherný film, nic nového, ale o tom to vždy nemusí být. Jsem za něj rád, Winonu mám velice rád a zde se mi zalíbila ještě víc(jestli to ještě vůbec jde :-)
Paříž, Texas (1984)
...
Nauka o snech (2006)
...
Romeo krvácí (1993)
...