Recenze (26)
Kde domov můj? (2016) (pořad)
Neskutečně mně vadí Háma jako moderátor. Občas mám pocit, že se těm soutěžícím až vysmívá.
Dangal (2016)
Krásný film, i když u většiny filmů hudbu zas tolik nevnímám, v tomto filmu se mně opravdu hodně líbila.
Špionáž v divočině (2017) (seriál)
Teda ty špioni jsou fakt propracovaní, věřila bych, že jsou živí. Pěkné záběry, zase trochu jiný pohled na přírodu a zajímavé informace.
Fotograf (2015)
Rodenův herecký výkon zvyšuje kvalitu tohoto filmu:-)
Peklo s princeznou (2009)
Madl neni v zadne pripade vhodna osoba na prince. Coz mne na teto pohadce vadilo ze vseho nejvice. Kdyby prince hral kdokoli jiny mela by pohadka (aspon u me ) vyssi hodnoceni.
Nebe a dudy (1941)
nejlepsi jsou stejne ty dva mali kluci:-):-)
Kameňák 4 (2013)
jedna hvězdička za vtipy, které jsou sice staré, ale stále se u nich nasměju:-) ale reklama na Babovřesky ve filmu mně připada trochu moc.....
Baraka - Odysea země (1992)
Dokumentární filmy mám ráda zvláště o přírodě. V tomto filmu se mi vice libily sceny z mesta. Nejvice mne na tomto filmu vadilo, ze je bez komentare a nevim kde je to natacene a ruzne zajimavosti. Jen pekne obrazky nestaci ke kvalitnimu filmu!
O pyšném panovníkovi (1998) (TV film)
Pohadka se mi velmi libila... dokud se neukazalo, ze vsechno bxlo jen sen...
Muži, kteří nenávidí ženy (2009)
Jelikož jsem četla i knihu, tak nemůžu dát víc hvězdiček..