Recenze (46)
Pozvánka do pekla (2022)
No to byla kravina.., low cost film s ženskou emancipací v pozadí.., trapné a nevkusné.., herecké výkony směšné, režije ubohá.., masky žádné..
Známí neznámí (2021)
Pecka film..
Na západní frontě klid (2022)
Zajímalo by mne, co tohle má společného s knižní předlohou krom názvu a že se film odehrává za 1. světové války.. Stejnojmený film z roku 1979 je teda 100x lepší. Stačí se podívat a jednu maturitní otázku máte vyřešenou. Tato verze je brak.
Blondýnka (2022)
Tohle ne, jako 3 hodiny režiser dere její osobnost na kusy.. To se nedá snad ani dokoukat.. Ještě že nikde jinde nic nejelo a já jsem si to mohl oddívat..
Tři Tygři ve filmu: JACKPOT (2022)
Tvl to je sračka.., jestli tohle někoho baví, tak má asi v hlavě nádor, kterej mu tlačí na nerv smyslu pro humor..
Predátor: Kořist (2022)
Jo to Predátor přesně potřeboval.., feminismus a změnu vizáže.. Hoolywood jde totál do kopru..
Fantastická zvířata: Brumbálova tajemství (2022)
Tento díl kdyby nebyl, o nic by jste nepřišli.. Fandové Potter světa, musí být zklamaní.. Hodnotím 35% a to jen proto, že..??
Stranger Things (2016) (seriál)
Krásné retro-fantasy.. Hodnotím 80%
Uncharted (2022)
Ptákovina pro děcka, Holland tam je jen proto, aby film přitáhnul i mladší publikum, a proto Wahlberg působí dost utaženě.. Film má být rodinné dobrodružství od kterého nelze nic čekat.. Je to lehký oddych.. Za mne hodnotím 55%
Morbius (2022)
Chatoické, nekoplexní, místy nelogické.. Zápletka plitká.. Na to, že to měl být úvodní díl, tak se tvůrci moc nepřekonali.. Hodnotím 45%