Poslední recenze (523)
Odcizení (2024)
Jedna za zaujímavú a krásne drsnú severskú prírodu a druhá za fajn hudbu. Ostatné je škoda hodnotiť.
The Walking Dead: The Ones Who Live (2024) (seriál)
Kto má rád konverzačné pokračovania s len okamihmi iného, dá isto za 5. Ostatní sa budú viac menej nudiť a preklikávať zdĺhavé kecy prebiehajúce dokonca aj priamo počas veľmi občasnej akcie. Návrat niekoľkých známych postáv z predchádzajúcich sérii síce potešil, no len kvôli ich dialógovej prítomnosti som sa na zadok neposadil. Nové postavy príliš neohúrili a ani nedostali dostatok priestoru niečo zaujímavé ukázať divákovi. Aj napriek len 6 epizódam bola táto séria asi najviac vysvetľujúca zo všetkých a tak verím, že ďalšia už nebude.
Tři mušketýři: Milady (2023)
Stále sa jedná o slušný dobový príbeh, len náhod, scenáristických barličiek a nelogických načasovaní už bolo na môj vkus trochu moc. Súboje kvalitou nezaostávali za prvou časťou a Milady vyznela ešte temnejšie ako minule. No za rovníkového mušketiera by som najradšej strhol ďalšiu hviezdu...