Recenze (16)
Vánoční prázdniny (1989)
Vánoční klasika. Nelepší
matka! (2017)
Škoda že můžu hodnotit jen po 20ti% Tohle je na 2,5 hvězdy, 50%.
John Wick: Kapitola 4 (2023)
Super akce, ale dala by se shrnout větou Všeho moc škodí. Už toho bylo moc. Chtělo by to ubrat a vrátit se k duchu jedničky, která byla nejlepší z celé série.
The Last of Us - Long Long Time (2023) (epizoda)
Nejlepší epizida ze všech postapokaliptických seriálů ever. Přežít apokalypsu ve svém málem bezpečném království nemusí být tak úplně výhra. Bomba
Harley Davidson a Marlboro Man (1991)
90tková esence dokonalosti.
The Gray Man (2022)
Žádné umělecké dílo se nekoná, ani nemělo. Správnej akční nářez. Kdo chce umění, ať de do muzea.
Top Gun: Maverick (2022)
90% od fandy letadel, 5% za ty starý fláky a stroje. Po zaokrouhleni plnej počet. Uměleckou stránku filmu ať si ohodnoti ti, kdo si myslí že tomu rozumí.
Polar (2019)
Mads skvělej, jako vždy. Ale padouchové jak karikatury ze špatné parodie. Chuťovka na večer dobrá, ale ráno si budu pamatovat jen ten kulomet, chvilku.
Irčan (2019)
Být mafián škodí zdraví, kdo by to čekal. Výborné, jen je mi líto že se tato generace filmových velikánů pomalu uzavírá. Hrozná škoda, a mám pocit že je nemá fakt kdo nahradit. Protože prý je teď nejžádanější herec The Rock. A na to se hodí legendární hláška z baronů Chce se mi zvracet. Celou dobu jsem čekal, že se v nějaké malé rolicčce objeví Christopher Walken. Škoda
Gentlemani (2019)
Guy Ritchie, kdo ho miluje, ten si to zamiluje