Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Komedie
  • Drama
  • Akční
  • Sci-Fi
  • Animovaný

Recenze (439)

plakát

Babe (1975) (TV film) 

1976 Winner Primetime Emmy  Outstanding Achievement in Music Composition for a Special  Jerry Goldsmith

plakát

Kam motýli nelétají (2022) 

Je sice plus, že dnes ještě u nás vznikne i film, co jen dokola neomílá křivdy režimů z doby před 100 lety, ale pokud už někdo píše film z prostředí konkrétní komunity, mohl by s ní navázat nějaký kontakt, aby výsledkem nebyla jen koláž nesnesitelných klišé a ještě debilnějších dialogů - vše v typicky čecháčkovsky stupidním a technicky nezvládnutým provedení, kterou na pár minut z extrémně přestřelený stopáže "zpestří" příležitostně relativně vtipný Tukan, obvyklý připitomělý product placement a pár fešných středoškolských rozhoďnožek s plavkama zařízlýma mezi půlkama.

plakát

Air: Zrození legendy (2023) 

Těžko si představit nudnější prostředí než výrobnu bot - tedy s výjimkou basketbalu/fotbalu/a podobnejch zhůvěřilostí.

plakát

Zóna soumraku (1983) 

Landis ***, Spielberg *, Dante **1/2, Miller ****

plakát

Superdívka (1984) 

Celý je to pochopitelně stupidní, ale film si je svojí stupidity plně vědom a na žádný velký umění si nehraje - na rozdíl od neméně dementních "moderních" komiksových adaptací. Díky Goldsmithovi všechno skvěle zní, na Helen Slater je (jako vždy - Ruthless People) radost pohledět ve všech třech jejích verzích a čarodějnice dodává/aj potřebnej humor pro případ, že by někdo náhodou pochyboval, jestli tohle někdy někdo zamýšlel vážně. Celkovej dojem jen trochu kazí nepříliš povedený efekty, který místy působí jak něco ze Zakázaný planety. Hodnocení za director's cut verzi.

plakát

Verraderlijke Liefde (2023) 

Téma sice zajímavý, ale zpracování naprosto tragický. Neumětelství není výsadou jen místní "kinematografie".

plakát

Hunt (2022) 

Možná by to pro jednou dávalo příležitostně i smysl, kdyby všichni nevypadali úplně stejně.

plakát

Star Trek: Hluboký vesmír devět (1993) (seriál) 

Asi nejtěžší hodnotit tenhle seriál jako celek ze všech ST seriálů (novodobý srágory nepočítaje). Na jednu stranu pár postav je povětšinou bravurně napsaných (až na poslední 2 série) a ztvárněných i velmi schopnými herci (Quark, Dukat, Garak, Damar, Weyoun), zatímco u jiných vyvstává otázka, jestli je větší dřevo Sisko Sr. nebo Sisko Jr., popř. jestli je víc nesnesitelná Yoko nebo její ještě debilnější mongoloidní potomstvo. Celkový dojem kazí i v posledních 2-3 sériích stupňující se tokání VŠECH postav nevyjímaje a i Worf se tak chová jak vymaštěná puberťačka posedlá hnízděním, u který by nevěřícně kroutil hlavou i libovolnej Vulkánec v posledním stádiu pon-farr. Dokonce i scenárista formátu Ronalda D. Moorea, který v podstatě sám vytvořil celou klingonskou mytologii v TNG, plodí nesmyslný sračky typu You Are Cordially Invited a Take Me out to the Holosuite. Na druhou stranu výše vybrané postavy celý seriál zachraňují a pár jejich momentek je skutečně nezapomenutelných - např. prakticky dokonalý TOS/DS9 crossover; Worf vs Weyoun (S07E22); v TNG pouze okrajově naťuknutí Ferengové a jejich pravidla zisku; a celé představení Dominionu a jeho zakladatelů je téměř geniální, byť s přibývajícíma epizodama se celá nápaditost pozvolna vytrácí a jednorozměrní Breen už poslední sérii postáváním kolem nemají šanci vytáhnout na úroveň kterou by jinak její druhá polovina zasluhovala. Zatímco několik epizod (Duet, The Jem'Hadar, The Search Pt. 1-2, House of Quark, Little Green Men, Return to Grace, Trials and Tribble-ations, Children of Time, Call to Arms, In Purgatory's Shadow + By Inferno's Light, The Magnificent Ferengi a In the Pale Moonlight) tak může směle konkurovat i tomu nejlepšímu ze všech ostatních seriálů, podobně kvalitních epizod se v celým průběhu najde pouhá hrstka a kontrast mezi kvalitou a odpadem (Meridian, Fascination, Explorers, Facets, Nor the Battle to the Strong, The Assignment, You Are Cordially Invited, Take Me out to the Holosuite, Time's Orphan) je zde ještě markatnější než u Enterprise a Voyageru. *** 1/2