Recenze (14)
MasterChef Česko - Série 1 (2015) (série)
Tri blbci, kteri cumej jak nejvetsi kokoti, hrozne dulezite zvejkaj pred debilne naslouchajicimi soutezicimi s rukama za zady... No hrozna traparnicka, ale kdyz v bedne nic lepsiho neni, tak s primhourenim obou kukadel se to jeste da...
Policajt ze sámošky 2 (2015)
Nic jsem od toho nečekal a proto tento film splnil má očekávání, je to ideální oddychovka na sobotní večer...
Druhá šance (2012)
Jako zas tak jsem z toho nadšenej nebyl. Je to koncert tří herců: Tommy Lee Jonese, Meryl Streep a Steva Carella. Nejlepší z nich bezkonkurenčně první jmenovaný :)
Černobylské deníky (2012)
Celkem originální horor o tom, jak se z nevinného výletu mladých lidí do Černobylu, respektive sousedního města Pripjať stane boj o holý život... Jako nic převratného, ale mně se tyhle filmy prostě líbí :) Ke konci scénáristé teda už dost ztráceli dech, ale všechno to vylepšili a vyšperkovali když ne geniálním, tak určitě originálním koncem. Dávám 3/5 hvězdičky.
Dawsonův svět (1998) (seriál)
To je seriál mýmo mládí! Pamatuju se jak jsem spěchal ze školy abych to stihnul v televizi... bohužel jednou to vše muselo skončit a s mýma hrdinama jsem se musel rozloučit...ale děkuju za těch příjemně strávenejch let u tohodle seriálu.
Děti noci (2008)
To se mi líbilo a hlavně tam má legendární roli indián z Face to face :D
Václav (2007)
Trojan je skvělej, scénář je trochu horší.
Vertigo 2005: U2 Live from Chicago (2005) (koncert)
Nejlepší koncert U2 co jsem viděl na DVD. Naprostá pecka!
Rolničky, kam se podíváš (1996)
Tvrzení, že Arniemu nejdou komedie odmítám! I tady byl Arnie neskutečně cool!
Komando (1985)
No tak tohle je klasika! Na to se můžu dívat pořád a pořád dokola a nikdy mě to neomrzí! Na tomhle jsem vyrůstal! :) Arnie v nejlepší formě a hlášky jako ,,nedošla ti pára Bennette?'' nebo ,,nerušte prosím přítele, je na smrt unavenej'' alespoň pro mě zlidověli! Asi nejlepší akční film trošku i komedie :D, kterou jsem kdy viděl.