Recenze (78)
Neuvěřitelně hlasitě & nesmírně blízko (2011)
Knihu jsem četla před pár lety a film mi ji svým povedeným zpracováním připomněl. Herci, hudba, samotné téma, to vše potěšilo.
True Blood: Pravá krev (2008) (seriál)
Vzdávám to, přestože jsem seriálu dala šanci rovnou dvakrát ... pro mě ztráta času, na True Blood nevidím zábavnýho vůůbec nic.
Newsroom (2012) (seriál)
Po čtvrtém díle dávám za 5, seriál s parádním hereckým obsazením a inteligentním scénářem.
Talisman (2012)
Teda, to bylo ale klišoidních 101 minut.
Bitevní loď (2012)
Za efekty.
Lawrence z Arábie (1962)
Viděla jsem nově restaurovanou verzi filmu letos na LFŠ. Do přestávky jsem byla doslova přibitá očima na plátně, vzalo mě všechno: hudba, kamera, lokace, příběh, herecký výkony, neskutečně jsem si to užívala a říkala si, že Lawrence okamžitě řadím do své top 10. Po přestávce ale jakoby film ztratil trochu tempo a já maximální pozornost (možná to bylo i tím, že bylo kolem 1h ráno a kvůli délce filmu). Sňižuju teda na 4*, každopádně zážitek to byl ohromnej.
Prolomit vlny (1996)
Emily Watson předvedla úžasnej výkon. Film se už ale asi znova nepřinutím pustit si, na mě byl předepresivní...
Poupata (2011)
Jeden z nejdepresivnějších filmů za poslední roky... Pokud je tam někde špetka naděje, já ji teda nepostřehla.
Prometheus (2012)
Trailer byl úžasnej, samotnej film už bohužel míň. Scénář pokulhává za působivou vizuální stránkou, film dává víc otázek než odpovědí. Všichni, včetně mě, čekají na director´s cut a doufají, že porozumí. Mám to chápat jako marketingovej tah? Jaká škoda, Ridley!
Jump Street 21 (1987) (seriál)
Nostalgické čtyři:).