Oblíbené seriály (10)
Útěk z vězení (2005)
Kdybych mohl jednomu titulu udělit víc než 5 hvězdiček, tak bych ani minutu neváhal a dal to právě Prison Break!!
Dexter (2006)
Ztraceni (2004)
Kdybych neviděl Prison Break, dal bych nejspíš 5*, ale docela hodně flashbacků mě značně nebavilo (zvláště nudný byli ty s Jackem)
Podfukáři (2004)
Naprosto geniální počin!:)
Hrdinové (2006)
Původně jsem chtěl dát 5*, ale po posledním díle, který mě zklamal, tak jednu * ubírám.
Battlestar Galactica (2004)
Firefly (2002)
Nejdříve jsem dal 4*, ale po te co jsem viděl jiné seriály jako třeba několik dílů SG, tak přehodnocuji na 5*