Recenze (511)
Teorie všeho (2014)
Jeden z nejlepších filmů. Těch pět rudých hvězd si opravdu zaslouží.
Grandhotel Budapešť (2014)
Podle mě se režisérovi něco zdálo a tak to natočil. Protoře takovou dávku originality a humoru nacpat do jednoho filmu je umění. Celou dobu skvělé, bezvadná kamera, úžasní herci, výborné nápady.
Básník smutných tónů (2015)
To jsem netušila, že Hawke umí být tak ošklivý 😂. Strašně se mi líbili styl, kterým byl film natočený. Mělo to skvělou atmosféru.
Uprchlíci (1986)
Začátek byl úžasný, pak to trošku sláblo, ale stále se jedná o velmi zajímavý a povedený film s nádhernými a dojemnými i veselými až neuvěřitelně vtipnými momenty.
Policajt nebo rošťák (1979)
Fantastická hudba a skvělé kaskadérské kousky Jeana-Paula. To jsou ty nejsvětlejší stránky filmu. Jinak je ve všem velice průměrný.
Muž z Ria (1964)
Film je neuvěřitelně překombinovaný, nesmyslný a zdlouhavý a najdeme v něm snad úplně všechno, co se jenom ve filmu najít dá. Ale na Belmonda se kouká hezky.
Bláznivá, zatracená láska (2011)
To by byl tak skvělý, neuvěřitelně vtipný, nápaditý film s vynikajícími hereckými výkony, nebýt těch příšerně trapných a naprosto příšerných proslovů, které si absolutně nelze odmyslet! Škoda. Herci i kamera a nápady, vtipné scény a závěrečná rvačka byly prosté úžasné!
Pretty Woman (1990)
No, netušila jsem, že se u toho tak zasměju. Pan Edward byl sympaťák a i Vivian jsem nakonec přišla na chuť, film měl šťávu, byl zajímavý a přestože nepatřím do staré gardy, která by film nazvala kultovkou a napálila mu pět hvězd, líbil se mi.
Zemřít mladý (1991)
Líbilo se mi, že to skončilo jinak než jsem očekávala, film mě bavil, hudba byla velice pěkná. Jenomže ani herecky ani scénářem to žádný zázrak nebyl.
Láska na kvadrát (2021)
Koukalo se na to hezky, mělo to nápad. Ale jinak byl film nedoknčený nebo přeskakoval a to mu nutně dává body dolů.