Poslední recenze (26)
Temný rytíř (2008)
Svet Marvelu je obrovský a majestátny. No všetko veľké pomaly upadá a vtedy treba nahliadnúť do niečoho menšieho. To je v tomto prípade DC. Je to menší svet ako Marvel a nie je taký veľký. Fantastické herecké výkony, sympatické postavy a deje v útlom svete vytvárajú kolíbku fantázie s názvom DC. A Temný rytier je fantastický film, ktorý spája triler a superhrdinstvo - to Marvel nedokáže (so všetkou úctou k nemu, keďže ho mám o malinký kúsok radšej).
Eternals (2021)
Marvel mal zvyčajne dobré filmy, no teraz sa niekam uponáhľal. Ako u väčšiny filmov, ktoré som poslednú dobu videl mal dobrú myšlienku ale dejovo to bol nezáživné pozeranie. No čo už, tento film je s Iron Man 2 najhorší film, ktorý som od Marvelu videl.
Pod vodou (2020)
Môj brat ma presvedčil nech si ideme pozrieť tento film, no už po 20 minútach filmu som tušil, že tento film bude stať za nič. A po pol hodine sa to aj naplnilo, vypli sme ho a išli pozerať niečo iné. Neodporúčam.