Poslední recenze (62)
Sestra (2018)
Podařený horor. Jediným mínusem je obsazení Bloqueta (v tomto případě se jelo jen na to jak vypointovat scénu z přednášky Warrenových).
Příchozí (2016)
Jedna hvězda pro Amy, jedna hvězda za atmosféru, jedna hvězda za scénář a poslední pro Denise...zajímavé, ale zase až tak moc to nežereru....
Doktor Strange (2016)
No tak mě to připadalo celkem skromné, když film přirovnám k ostatním "marvelovkám". Ano, triků spousta, ale pouze na úkor děje a myslím, že se dali očekávat, vždyť má jít o magii. Já sám jsem měl ze Strange strach, aby mě těmi efekty neotrávil, ale bavil jsem se. Ve finále už se těším na pokračování a hlavně jak dopadne případné seznámení s Lokim...