Recenze (12)
Helena v krabici (1993)
Někdy jsou sny krásnější než realita
Anywhere, USA (2008)
Odpad zameteme.
Její druhá smrt (1989) (TV film)
FUJ, TO BYLA VCERA NOC,..... .. .. ..
Opustit Las Vegas (1995)
to je frajer ten kejč, takhle použít alcocoholl k sebeanalýze. Jak je možný, že ho třeba někdo použije, aby moh čistit v Javůrkovic Slepičinec. Chmch, pře105
Terče (1968)
Sem nějak vyměk nebo co. Třeba vánoční terč Jenda.. ..chmch, co sem to zač ?, že nechám na vánoce tenhle sráč..... Kupte mi motýla, paní Vondrouškovic...
Let číslo 93 (2006)
to je ono, se zbouří dvě jiné svjetové rozumi a každej má svoje islámy, druhej zase bareli v nich to co každej potřebuje a prask, nervy rupnou bilejm tmavejm a civilionysti to od*erou.Jesi to takle pude dal tak hry z PS3 A4 budeme hrat z planetou a mi budem tim obludem, mačkaný přístrojema.Kamarád Saryn z filmu normoš chtěl bulit já čuměl jak puk
Invaze U.S.A. (1985)
Mno me to překvapilo v dobrym, ale na Misink in Aktion, ten noris už nepřekoná to nemá ani náhodou.Slušná trojka.
Statečné srdce (1995)
Bojovačných filmů takoví kvality jako tohlec nebude nikdy dost. Má to děj, kulisy jako nešetřej, to je vidět a to dělá ten film filmem, i když zase ne že bych si ho třeba dal do topky, stejně nářez.4rka jasan.
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Vim Vim asi to bylo v době kdy sem byl kluk nadčasoví, jenže já vyrost a film nehodnotim jako tenkrát, takže i přes ty efekti dam za tři protože je to tedko na ně. Navíc ne.
Transformers (2007)
Faktycky, tohle sem si užil.Šel sem nato už s nějakejma referendcema od kámošů, nakonec hvězdu pod očekání.