Recenze (235)
BANGER. (2022)
Příběh o neúspěchu a touze po slávě, kde cesta ke slávě vede skrze drogy a rap a neúspěch je vše, co hlavní postava dělá. Velice vtipná vedlejší postava dýdžeje. Film vás nepustí až do konce, za mě z českých filmů poslední doby tento zapůsobil nejvíce.
3 Idiots (2009)
Film z diváka ždímá emoce, ale i přes velmi dlouhou stopáž a poměrně předvídatelný děj udrží divákovu pozornost. Rozhodně nejlepší indický film, co jsem doposud viděl.
Hnutí odporu (2020)
Silný příběh. Skutečné drama, které napsal sám život. A natočili a zahráli talentovaní lidé.
Černý telefon (2021)
Film mě zcela vtáhnul do děje a byla to opravdu nepříjemná podívaná. Film se příliš nezaobírá dějem a představováním postav. Místo toho zde vidíme násilí a snahu hlavní postavy přežít. Herecké výkony a to včetně těch vedlejších jsou tu opravdu na vysoké úrovni. Prvky hororu tu za mě však byly navíc. Ocenil bych realističtější příběh a tento do toho neměl až tak daleko.
Uncharted (2022)
Příjemný dobrodružný film s akčními prvky i několika komediálními. Těším se na pokračování, je to takový moderní Indiana Jones.
Podvodník z Tinderu (2022)
Dokument to byl opravdu zajímavý, 3 hvězdičky jsou kvůli zpracování a ne kvůli tématu.
K zemi hleď! (2021)
Bohužel až mrazivě realistický film který ukazuje, jaká by byla vláda ženy v čele USA.
Guru lásky (2008)
Skvěle jsem se bavil, opravdu super komedie.
Dredd (2012)
Akční jednohubka z "budoucnosti" 70 %.
Indiana Jones a Poslední křížová výprava (1989)
Z dnešního pohledu je film příliš nerealistický a vše je závislé na štěstí hlavního hrdiny. Vlastně zdejší vysoké hodnocení moc nechápu, možná nostalgie?