Recenze (665)
Studený jak kámen (1991)
Vynikající béčko let minulých.
Nelítostný souboj (1995)
Kdybych chtěl popsat tendle výbornej film, začal bych asi od hvězdnýho obsazení a pokračoval dále dlouhosáhlým kladným komentářem, ale nic takovýho. Zkrátím to: Pro mě jeden z nejlepších drama/krimi vůbec! 5*
Útok z hlubin (1999)
Při prvním shlédnutí mě tendle filmek nadchnul. Akce, napětí, skvělý triky, dobré herecké obsazení. Co se týče žraločího tématu, je to po Čelistech jeden z nejlepších filmů.
Muž bez stínu (2000)
Lhal bych, kdybych řekl že mi na tomdle filmu nic nechybělo, ale ty vizuální efekty, herecký výkony a hlavně ta sci-fi myšlenka celková a nápad byly výborný a jedinečný. Njn, Verhoeven hold todle ovládá a umí a vždycky asi umět bude! 4*
Bony a klid (1987)
Hodně dobrý drama, které se vůbec neliší od skutečnosti a dějově je to tak jak to opravdu bylo. Herecký výkony super, skvělý hlášky a co ještě dodat.... je to jeden z dalších úspěšných českých filmů 80. let, který zná každý.
Hory mají oči 2 (2007)
Opět další zbytečné pokračování, které nemělo ani vzniknout. Jedničce se to nemůže samozřejmě rovnat, ale i tak to pořád spadá do průměrných hororů.
Hory mají oči (2006)
Jeden z nejlepších hororů co sem kdy viděl. Měl všechno co má takový správný horor mít - především skvělá dějová myšlenka, akce, napětí, momenty překvapení a až nezdravě velká brutalita
Ong-Bak 2 (2005)
Jasný 5* za to, že todle se v dnešní době moc nevidí - žádný speciální počítačový efekty a přitom takovej nářez. Hlavně zásluhou dokonale vytrénovanýho Tonyho Jaa. Myslím, že tendle týpek to má dobře rozjetý počínaje filmem Ong-bak ( taky 5* ) a určitě se další pecky dočkáme a třeba hned tendle rok v Ong-bak 2 , už se těším .......
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
Pokračování, které rohodně nezklame. A nějakými detaily a menšími nepřesnostmi, které tu mnozí pořád řeší se nemá v tomdle případě žádnou cenu zabívat, protože buďme rádi, že se další díl rozhodl Spielberg vůbec zplodit a že to dopadlo tak jak to dopadlo, tj. skvělý a důstojný Indiana Jones ! 5*
Válka a. s. (2008)
Škoda, že to není klasickej akčňák, ale i z části taková dost nepovedená komedie. Prostě takovej guláš