Oblíbené seriály (8)
Přátelé (1994)
Úplný vrchol televizní zábavy, který ani na x-té zhlédnutí nenudí. Jen těžko byste v 10 sériích hledali opravdu slabší díl, narozdíl od How I Met Your Mother, se kterým jsou Přátelé srovnáváni. Když mám 20 minut volna pustím si namátkově díl a mám o zábavu postaráno. Oblíbená postava: Chandler ... 100%
Červený trpaslík (1988)
Můj osobní večerníček a pravidelná dávka nostalgie. U Červeného trpaslíka jsem usínal před deseti lety, usínám u něj i dnes.
Hra o trůny (2011)
MINDHUNTER: Lovci myšlenek (2017)
Newsroom (2012)
Temný případ (2014)
Scrubs: Doktůrci (2001)
Bylo trochu těžké dostat se přes prvních pár epizod a zvyknout si na bizarní styl humoru. Když se ale tohle podaří, máte vyhráno. Jeden z nejzábavnějších a nejnápaditějších seriálů posledních let, který by se co do vtipnosti vzhledem k počtu sérií mohl bez problému zařadit bok po boku Přátel.