Recenze (40)
Duna: Část druhá (2024)
Epická jízda pokračuje a v ještě větším rozměru než jednička. Prostě pecka podívaná a hudba od Hanse Zimmera...třešnička na dortu a hned si upaluji pustit soundtrack:)
Echo (2024) (seriál)
Jako nebýt excelentního Kingpina a parádního soundtracku, tak bych to ani nedokoukal. Ale díky téhle kombinaci to vlastně i hezky uteklo. Schválně, jestli si na to třeba za měsíc vzpomenu...:D Každopádně kdo je fanda drobných MCU hrdinů a hrdinek, tak je cílovka...
Příběhy nekonečna (2020) (seriál)
Hodně silné retro sci-fi, které vás chytne za srdce, vyždímá ho do poslední kapky a nechá vás ještě dlouho sladce snít. Fantastický počin, který ale rozhodně nebude pro každého. A ta hudba :-*
Minulé životy (2023)
Korejci tohle prostě umí...takže kdo si chce poplakat a zavzpomínat na promarněné lásky...jasná volba!!!
Silo (2023) (seriál)
Úplně vidím Fallouta a příběh odehrávající se uvnitřu nějakého zpropadeného elitářského Vaultu. Já si to rozhodně vychutnal a chystám se na knižní předlohu:)
Písně lásky (2022) (seriál)
Tak tohle je hodně velká pecka. Nevím, jestli se mi to prostě jen trefilo do melancholické nálady a takového šedivého mezidobí venku, nebo je to opravdu tak mega upřímná romanťárna. Těm dospělejším jsem věřil, že to nehrají, ale žijí. Tohle bylo hodně uvěřitelné a sám jsem při tom zavzpomínal a také zaplakal. Více takových děl. PS: Hikaru Otada a její First Love po shlédnutí nebudete moct dostat z hlavy:)
Vyvolená (2022) (seriál)
Jako upřímně kdyby nebyla hlavní hrdinka taková b!tch (myšleno ve špatném smyslu slova), tak je to mnohem lepší. Ale mohlo to být i horší ne? :D :D
Sláva (2022) (seriál)
Naprostá pecka. Korejci opravdu umí seriály o kruté pomstě a v člověku dokáží probudit až psychickou úzkost a nechuť v lidi a společnost. Přijde mi to jako takový elitářštější návrat ke starším dílům Park Chan-wooka. Vlastně trochu novodobá kombinace Paní pomsty a Monte Christa. :D Rozhodně se těším na druhou řadu a jestli zase klasicky nebude a Netflix to stopne....tak se už vážně po*eru. :/
She-Hulk: Neuvěřitelná právnička (2022) (seriál)
Ale jako proč vlastně ne?! Rozhodně lehká oddechovka se spoustama narážek, vtipná camea a parádní stopáží jako mívají anime. Jestli chcete něco temnějšího, pusťte si DC, ale tady si rozhodně odpočinete a nebudete z toho v depce.
Fate/Grand Order: Šúkjoku tokuiten - Kani džikan Solomon (2021)
Tak bohužel velké Grand finále se koná v jaksi slabším duchu. :( Sice je to slaďárna na konci hezká, ale prostě tomu hodně chybí do slávy klasických Fate...