Recenze (235)
Batman a Robin (1997)
Docela sem se bavil,průměrnej odpolední film.
Skála (1996)
Naprosto bomba film z vězení,supr herci,skvělí scénář,pořád akce ani chvíli se nebudete nudit.
Matrix (1999)
Revoluce efektů který přinesl Matrix,kdo si po tomto filmu nehrál na vyhýbání kulek :D
Vetřelci (1986)
Naprosto drtí první díl,mnoho alienů na jedné planetě,sigurny stříli co jen jde,bacha na tu kyselinu :-)
Forrest Gump (1994)
Prostě e.Nechápu jak se tohle mohlo dostat na 2.místo v žebříčku,celej příběh se odehrává na lavičce kde vypráví c ovše v životě zažil ,děj nudný akorát uměl běhat tj vše co sem s toho filmu pochytil.Nuda,Nuda,Nuda a ještě 3x Nuda.