Recenze (235)
Sopka (1997)
Dobrý filmek na sobotu večer.
Neznámý svůdce (2007)
Ani pořád vyšpulený zadeček Hally Berry tenhle film nezachránil,celkem nudná podívaná.
Tak jde čas (1965) (seriál)
Je to fakt nuda,děs,blbost,ale asi 10 dílu sem koukal protože to bylo zajímavý,jednou pár dílu se satanem,a pak když byla jedna pohřbytá zaživa,no ale jinak ee.
Hancock (2008)
Wille si nejlepší herec.
Plán hry (2007)
Moc hezká komedie.
Hvězdná brána: Návrat (2008)
Co bych tak napsal tyhle lidi mám fakt rád, i když film byl průměr, tak sem je zase moc rád viděl,a jako fanoušek sg-1 dávám plnej počet.
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
Jelikož se mi Indi nějak moc nelíbil,tak tenhle díl fakt stojí se podívanou.
To je vražda, napsala (1984) (seriál)
děs
Wimbledon (2004)
Velice pěkná romantická komedie,o tenise.
Jackass 2 (2006)
blbci