Recenze (235)
Můj auťák Brouk (2005)
Suprová komedie s rebelkou Lindsay Lohan a jednou autu které rozumí řeči,no a závodí co víc dodat,určo se koukněte.
Šílenci na prknech (2001)
Normální nudný film těch je.
Maska (1985)
Hodně zajímavý film o jednom chlapci který má nemoc,že mu pořád roste lebka.Ale žije normální život chodí do školy, kde získá pár přátel,zamiluje se do jedný slepý holky,žije mezi motorkářema velice emotivní film,a nakonec už se bohužel na tu operaci nedostane kdy se už z velké bolesti hlavy neprobudil.Velice pěkný film.
Honey (2003)
jak by řekla moje kámoška Mega Filmeček je to tak.Naprostá pohoda ze světa tance, jessica alba se snad hodí všude.Hip-Hop.Tento filmček stojí za podívání,ti co rozozumí týhle musice budou spokojeni.
Pretty Woman (1990)
Hodně povedený filměček s hvězdným obsazením.
Gympl (2007)
Slušná česká komedie,plná humoru,trochu přehnaný učitelé jinak pecka film
Hvězdná brána - Děti bohů (1997) (epizoda)
Nej.seriál..............
Ulice (2005) (seriál)
Občas se na to dívám,seriál o životě, teťka je to furt dokola,všechno zamotaný děsnej zmatek
Panic je nanic (2006)
Plno lidí v kinech ale to je tak všechno čeho sem si v kině všiml,hrozně špatnej film.
Terminátor 3: Vzpoura strojů (2003)
Já se vrátím, ano Árný je opět tu.Opět připravený postavit chránit Johna Connora,tentokrát mu v cestě stojí žena.V něcěm lepší než dvojka a to tím že film jede od začátku do konce.Na prostá paráda znovu strarý,známí bar POTŘEBUJU TVOJE VĚCI.Doufám že ješte natočí jeden Terminátor když to slíbil.