Recenze (235)
Pach krve 3 (2009)
Už to není ono ale koukat se na to dá.
Náhradníci (2009)
:) Mostow mě nesklamal ani Will :)
Princ a já (2004)
Nevím komu je tento film určen jestli starším nebo mladším ale tento film ani nemusel vzniknout.Mnohokrát okoukané a špatně provedelé dílo .30% :((
Ong-Bak 2 (2005)
Lokty a kolena umí jinej úder :D ?
Andělé a démoni (2009)
Teda nečekal sem že by se mi to mohlo tolik líbit.Bohové a všechno kolem nich mě nějak nebere ale na tohle se koukalo pěkně,svižná akce pro mě překvapení :)
Eurotrip (2004)
Parada
O život (2007)
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Prci, prci, prcičky: Nahá míle (2006)
Už to není jako ty předchozí ale pořad je to slušná komedie
X-Men Origins: Wolverine (2009)
Úvod nic moc ale jak se to rozjede tak to prový co sme od toho filmu čekaly začíná.
Rychlí a zběsilí (2009)
Všechno při starém,celé nadupané se špetou humoru at si kazdej říká co chce mě se to líbilo a bavil sem se.