Recenze (491)
Černý kotel (1985)
jděte se vycpat s kýčovitým pánem prstenů.. prostě ve spoustě pohádek jde o záchranu světa před temňákem.. podle mě to v těch klišé brousí perfektně.. nikde nic extra originálního (postavičky, děj..) ale přitom všechno je hodně neotřelé.. (tak neotřelé že sem ani netušil jak to s tím sebebětováním nakonec dopadne - to co řekne postava před skokem do kotle je fakt drsné) hlavně na děti je to dost dark underground ..a nakreslené skvěle taky.. !!!
Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel (2013)
naprosto vtipné.
Prostřihy (1993)
civilnost s bizarním koncem.. vlastně celkem dost hrůza a NUDA, ale s dobrými momenty
Zmizelá (2014)
nehorázně zábavná komedie.. role seděli perfektně ..nejsem z těch otravů co se v kině směje, ale když Neil P.H. představuje svoje hnízdo, nešlo se nesmát.. a pak už se to jen absurdními momenty vybrušovalo jako krystal .. přehnané přesně tak akorát, Pike pak končí čiře průhlednými gesty panny marie .. paráda
Dogani (2011)
film to není až tak úžasný, ale takovýto nepříjemný příběh podle skutečných událostí je třeba vidět (a důležité natáčet)..
Malcolm X (1992)
dobré, ale nemusela by to být jen taková nuda.. Co dopadne na zem první? černoch nebo sněhová vločka? Samozřejmě vločka.. Negra zastaví provaz!
Nejhledanější muž (2014)
měřítko funguje perfektně .. nechává tušit možné důsledky počínání teroristických akcí i nadnárodní kolotoč zloduchů :-) a soustřďuje se tam kam síla smrtelníků sahá.. kde začíná a končí.. moc dobrá změna ,ale očekával sem víc hutnějších dialogů (tyto byli ale oto víc realistické)
Znovu 17 (2009)
zac je vážně hrozně hezký .. a pak už nezáleží na tom o čem film je
Oliver Stone: Neznámé dějiny Spojených států (2012) (seriál)
nechutné, depresivní.. člověk tuší jak to bylo, ale zahlcení informacema dopodrobna je brutálně skličující..
Rock of Ages (2012)
dát filmu šanci byla jedna z mých největších chyb..