Recenze (336)
Shrek Třetí (2007)
Nemôžem ekzaktne vyhlásiť, že čiastočne nieje nepravda, že Shrek 3 je blbosť.
Sejmi je všechny (2007)
Chápem tých čo vypnú tento film po 20 minútach. Áno tento film je jeden z najmenej pravdepodobných filmov aké som videl. Ale je to strašná sranda. Konečne poriadna akčná pecka.
Blood+ (2005) (seriál)
Veľmi dobrý seriál s peknou animáciou a dobrým príbehom. Začiatok sa my páčil pretože autori ťa nechávajú v napätí a nič nevysvetľujú, v priebehu seriálu samozrejme všetko odhaľujú ale nie moc rýchlo aby si bol zvedavý na ďalšiu epizódu. A čo musím naozaj pochváliť je hudba, ktorá je na vysokej úrovni.
Big Lebowski (1998)
Vynikajúco napísaná neo-noir komédia s absolútne geniálnym castingom.
Akira (1988)
Jedno z najlepších sci-fi vôbec. Najlepšie celovečerné anime. Dokonalé dielo. Pilier postapokaliptických filmov a kinematografie ako takej. 110% = 5,5 *
Transformers (2007)
Efektovo extrémne namakané, herci a réžia sú tiež dobrí ale dej dosť zaostáva. Sorry. 3,5*