Recenze (539)
Stíny v mlze - Zákony ulice (2024) (epizoda)
Zatim rozhodne nejlepsi dil drzhe rady.
Stíny v mlze - Opravdová láska (2024) (epizoda)
Ta druha rada je zatim strasne bez stavy, bez energie. To je uz vylozene trend CT kriminalek za posledniho 1-1.5 roku.
Polda - Série 6 (2024) (série)
Uz pata rada byla dost nahoru-dolu. Lehkost, humor, schopnost prekvapit tech prvnich tri, ctyr chvilemi pryc. Ale porad jeste celkem fajn. Jenze tahle sesta... Asi uz to nikoho nebavilo, protoze propad to byl znacny. Pripady o nicem, ty vztahy a veci kolem naprosto nesmyslny, bez napadu, jak z rychliku... Tohle bylo moc, moc spatny. Bohuzel.
Polda - Konec (2024) (epizoda)
Tak finale se absolutne nepovedlo. Tak jako cela sesta rada. Prijde mi, ze se tam uz nikdo, bohuzel, nesnazil.
Hrozba smrti (2024)
Film z časů, kdy "byl svět ještě v pořádku". Moc fajn akční béčko.
Moon Knight - Problém s akvarijní rybkou (2022) (epizoda)
Cast ve Slovinsku fajn, zbytek je natazena serialova vata.
Halo - Kontakt (2022) (epizoda)
Brutálně podfinancovane a když showrunner řekne, že Halo nikdy ani nehral... LOL 3/10
Deep Water (2022)
Jako sledovat reimaginaci The Room... Strasne ve vsech rovinach.
Síla (2021)
Autista s 0% zralosti ale 100% celozivotni krize stredniho veku... No, uff. V pulce uz to nemelo co rict, tady stacilo 50 min stopaze.
Proměna (2022)
Ta hlavni holka je tak neskutecne skareda a otravna... Uff. Vubec je to tim infantilnim tonem zamereny hlavne na deti do 10-ti let... Coz je skoda. Spolecne s Lucou a Encanto jsou to nadherny animaky, ktery ale zaroven rezignovaly na snahu byt necim vic. 2-3/5*