Recenze (47)
1945: Krvavý mír (2015) (TV film)
"To co se děje po válce, odhalí morální kvality vítězů!" Myslím, že podobné dokumenty by měli být pro školáky povinné!
Takoví normální Američané (2013) (seriál)
Ty potemnělé ulice Washingtonu, převleky, přetvářky a nakonec i morální dilemata Jennigsových mi budou chybět. Opravdu seriál který si udržel po celých šest řad vysokou kvalitu.
Ve jménu vlasti (2011) (seriál)
Prvních pět sérií bylo skutečně výjimečných, teď už je to jenom jeden z mnoha seriálů.
Pustina (2016) (seriál)
Pokud se o nějakém filmovém díle prohlásí, že je to "omáčka bez masa", tak si už nadosmrti pravděpodobně vybavím "Pustinu". Tvůrci se očividně shlédli v sériích "True Detective", ale toto aspiruje maximálně coby parodie "temného případu"!
Teorie tygra (2016)
Na české poměry asi maximum. Scénář obstojný, ovšem dialogy občas "přeexponované" a závěr neslaný, nemastný. Osobně bych uvítal, kdyby závěr vyústil více dramaticky(se smrtí Balzerové).
Ztraceni v Mnichově (2015)
Občas to sice trochu zaskřípe, ale celkově je to velmi osvěžující. Filmu by Lev slušel určitě lépe, než průměrným "kobrám".
Marťan (2015)
Řemeslně zvládnuté skvěle, ovšem děj je snadno předvídatelný a bez nápadu. Ideální rodinný, odpolední film.
Sicario: Nájemný vrah (2015)
Aneb sněženky a machři! S velkou pravděpodobností kandidát na Oscary v kategoriích nejlepší film, režie a hudba.
Pečovatel (2014)
Velice kvalitní zápletka, avšak emočně náročné. Několikrát jsem musel film zastavit, abych nějaké scény vůbec "rozdýchal".
Železná srdce (2014)
Typický americký válečný snímek plný patosu a nepřesností.