Recenze (13)
Piráti z Karibiku: Na konci světa (2007)
Série pirátů z karibiku má přímo ukázkově sestupnou tendenci. První díl - originální, vtipný, mělo to prostě určité kouzlo. Druhý díl - zábavnost dosti poklesla, děj natahovaný, únavný. Třetí díl je šíleně dlouhý vzhledem k tomu co se na plátně odehrává. Ty různé intriky co tam postavy předvádějí už vás po desáté začnou šíleně nudit a celý děj se pak shrnuje do naprosté absurdity, kdy jsem si vlastně říkal zda by nebylo lepší skončit než furt vařit z vody. Ke konci by mě už ani nepřekvapilo, kdyby se do bitvy na moři náhle zapojil například i King Kong. Bohužel to nezachrání ani Johnny Depp. Nemůžu dát víc jak 2*.
2001: Vesmírná odysea (1968)
No musím se přiznat, že jsem celou dobu čekal až se začne něco dít, bohužel nezačlo. Po dvaceti minutách jsem se už díval jenom z povinnosti. Nejspíše to bude chtít shlédnout několikrát aby mi došly všechny souvislosti, ale na to teď rozhodně nemám. Až tento film pochopím, určitě hvězd přibude, ale pro teď 2*.
Simpsonovi ve filmu (2007)
Čekal jsem teda od toho víc. Na seriál to prostě nemá a mít nebude, ale i tak se jedná o velice kvalitní dílko, u kterého se rozhodně zasmějete.
Jádro (2003)
Vážení tak toto byla naprostá kravina. Nevím kdo mohl vymyslet tak stupidní děj. Zemské jádro se přestane točit a americký národ hrdinů zase zachraňuje svět - jak jinak než atomovkou. No není to k smíchu? Dvě hvězdy kvůli Hillary Swank, jinak bych dal jednu.
Purpurové řeky (2000)
Parádní thriller odehrávající se v netradičním prostředí. Charismatický Jean Reno podává v tomto filmu skvělý výkon. Originální zápletka, napínavý děj až do konce. Když pominu závěrečnou scénu s lavinou, tak nemůžu dát míň jak čtyři hvězdy.
Once (2007)
Ikdyž nemám tyto "amatérské" fílmy moc v lásce, tak musím uznat že Once je krásný film už jen kvůli soundtraku. On to je celkem kýč - potkají se dva lidi, zamilujou se do sebe, ale každý odchází někam jinam. Nebýt té hudby, pro mě max 2 hvězdy, ale právě hudba dělá tento film filmem. Bohužel nemůžu vystát Danuši Ktrestovou coby matku, ta je mi naprosto proti srtsti. Naštěstí pro mě se ve filmu moc neobjevuje. Díky soundtracku 4 hvězdy.
Dům za všechny peníze (1986)
Nečekal jsem od toho hodně, ale film mě mile překvapil. Ke konci už to byla spíše nuda, ale nemůžu zapomenout na dvě scény: 1. Hanksův smích při propadnutí vany o patro níž a 2. scéna kdy Hanks chce zapnout v kuchyni světlo a vyhoří tam elekrika.
Forrest Gump (1994)
Filmový skvost o cestě životem jednoho prostého venkovského človíčka. Od Toma Hankse jsem lepší výkon neviděl, stejně jako u Garyho Sinise. Vynikající režisér + vynikající herci + vynikající příběh = naprosto úžasná podívaná.
Zelená míle (1999)
Výborný film se spoustou výborných herců. Jako krásný protiklad působil Michael Clarke Duncan - drsný zevnějšek, křehký vnitřek. Od plného hodnocení mě akorát odradil směr jakým se film ubíral. Ke konci už to závánělo takovým tím hollywoodským dojemným klišé, škoda toho.
Slunce, seno a pár facek (1989)
Tímto pokračováním si Zdeněk Troška vydláždil cestu na filmové smetiště. Posledním dílem Slunce, seno a erotika si dokonce i otevřel bránu. Musím uznat, že už jsem viděl daleko lepší filmy.