Recenze (353)
Talentovaný pan Ripley (1999)
Po 16ti letech jsem si to dal znovu. Neuvěřitelné jak některé kousky nestárnou, ba hravě strčí do kapsy dnešní sra*ky.
You'll Never Find Me (2023)
OMG, wtf, lol , huh, achjo
Oppenheimer (2023)
Na dva večery fajn film. V kině bych to nedal.
Pavučina (2023)
Super horor
Candyman: Ďábelský přízrak (2021)
Tohle natočit běloši, tak bubáci v Americe zapálí zase půl města.
Medvěd na koksu (2023)
3 piva a je to super komedie
Bestie (2022)
Instantní sra*ka, nejde ani dokoukat.
Zabiják (2023)
Do prvního výstřelu je to docela utrpení a svrběl mě palec na ovladači, pak to docela nabere obrátky. Odříkávání pravidel celým filmem mi vadilo. V podstatě primitivní příběh o pomstě, zabalený do nóbl hadříků, 55%
1883 (2021) (seriál)
Trošku přehnané hodnocení 88% ,spíš tak 70% . Seriál postrádá více akce a napětí, dialogy o životě to nezachrání a spíš občas nudí. Yellowstone asi kvůli tomu sledovat nezačnu.
Zvrácenost strachu (2020)
Vůbec jsem o filmu nevěděl o čem je.... Jako hodně drsný 😞