Recenze (2 022)
Abraham Lincoln: Lovec upírů (2012)
Ak som považoval Timurov Wanted za absurdný tak potom neviem aký prívlastok dať tomuto jeho "veldieľu". Film bol síce efektný ale tam to asi aj končí...
Absurdistán (2006)
nebol by som si tak 100% istý ci sa aj nas svet neruti do podobnej situacie... z mojich pozorovani okoliteho sveta mi vyplyva nieco podobne
Abus de faiblesse (2013)
Veľmi, veľmi plané a nudné. Nemá čo ponúknuť, nevyvíja sa, negraduje. Hviezdu dávam za Isabelle.
ACAB: Všichni policajti jsou parchanti (2012)
70% ... Malý náhľad do každodenného života talianskych policajtov - ťažkoodencov.
A co teď? (2011)
Čo všetko sú ženy schopné obetovať kvôli tomu aby sa ich dedina neocitla v takých pomeroch ako väčšina Libanonu v tej dobe. Jednoducho krásny, citlivý no zároveň aj vtipný film s veľmi sviežim scenárom.
Adamova jablka (2005)
80% ...Čiernočierna komédia. Je tam pár hluchých miest, ale človek sa nenudí. Plné absurdných situácií. Výborný cast na čele s Mikkelsenom. Nemá cenu o tom rozprávať, treba si to pozrieť.
Adoration (2013)
Čo ak sa vaša najlepšia kamarátka vyspí s vašim synom? A čo ak to prerastie v skutočnú lásku? A čo ak vy začnete podobné emócie pociťovať k jej synovi? Morálna dilema? A čo veľký vekový rozdiel a strach, že vás odkopne kvôli mladšej? ... Tak aj o tomto bol tento film. Hlavné predstaviteľky dodali filmu strašnú iskru a aj keď synovia boli desne nesympatickí, fungovalo to medzi nimi dôveryhodne. Nový nápad, síce trošku poprepletaný klišé scénami ale pozerať sa to viac než dalo. 65-70%
Aftershock (2012)
Nič svetoborné, ale ako jednorázovka, ktorá vás má trochu vydesiť a hlavne znechutiť to fungovalo.
Agenti dementi 2 (2008)
Sprostosť nad sprostosti
Agent v sukni 2 (2006)
ale tak bábina je najlepsia =D