Recenze (26)
Frigo, oběť krevní msty (1923)
Viděno v NOSPR s doprovodem na varhany (Karol Mossakowski).
Čtvrtý druh (2009)
Nepřesvědčivé, hloupé, nudné a zbytečné. A to současné zobrazení pseudodokumentu a pseudofilmu je přímo tragické.
Alice ve městech (1974)
Takového Wenderse mám rád. Černobílá roadmovie s minimalistickou hudbou. 90%
Tučňáci z Madagaskaru (2008) (seriál)
Občas vtipnější, občas méně. 50%
Oceány (2008) (seriál)
Naprostý souhlas s uživatelem Alf...
Proč muži neposlouchají a ženy neumí číst v mapách (2007)
Knihu jsem četl, ale na toto jsem se nedokázal dodívat...
Transformers (2007)
Sledoval jsem to jen protože se díval můj sedmiletý syn a věřím že těmto dětem se to může líbit, pak si roboty postaví z lega. Ale jinak vůbec nechápu to kladné hodnocení. Klišé, stopáž a patos jako vždy...
Antikrist (2009)
Úvodní scéna je nepřekonatelná. A zbytek? Lars jako vždy... 90%
Žáby k zulíbání (2006)
Taky nechápu to hodnocení "odpad". Je to film pro děti a rozhodně není špatný...
Máj (2008)
U Kytice jsem napsal kýč a dal hvězdičku, toto je kýč na půl hvězdičky.