Recenze (76)
Téměř dokonalý zločin (2000)
Spis nez samotnemu filmu bych se chtel venovat Cate Blanchett. Ja nevim, jestli to prijde jen mne, ale s kazdym dalsim filmem mi tahle pani prijde vic a vic tajemna. Ona v sobe skryva obrovskou davku mysterioznosti a takoveho nehmatatelneho cehosi, co alepson me vzdycky nuti premyslet nad tim, jak etericky Cate Blanchett pusobi. Tato role ji neskutecne padla, byla jako "usita na miru" a kdyby me nebavil samotny film a nezajimal by me zaver a mozne spekulace toho, kdo muze byt vrah, tak by mi stacilo pozorovat Cate a jeji "nadprirozene" umeni prodat svoji vyjimecnost.
Kick-Ass (2010)
Paradni nakladacka. Celou dobu jsem se skvele bavil. Ja osobne skutecne nemam sebemensi vytku. Jeden z TOP filmu roku 2010. P.S.: Nekdy je potreba poradnej Kick-Ass :-D
Počátek (2010)
Kriste Pane, tohleto bylo absolutně geniálně masácky nemožně uchvátný. Fakt nemám slov. Zatím nejlepší film, co jsem kdy viděl. Je to prostě Bomba s monstrózně gigantickým B. This is definitely worth watching.
Lovci duchů (2005) (seriál)
Tady je pro mě hodnocení celkem těžké. Dlouho jsem se rozmýšlel mezi 3 * a 4. ALE i přesto, že některé díly jsou velice kvalitní a rovnají se téměř lepším hororvým snímků, tak některé jsou na druhou stranu dost nedotažené a nezábavné. Proto dávám nakonec 3*, ale na druhou stranu jsou to kvalitní 3*.
Dexter (2006) (seriál)
Tohle je absolutní BOMBA. Už dlouho jsem se u seriálu nebavil tak moc jako teď. První sérii jsem viděl doslova na jedno zhlédnutí a ne jinak tomu bylo i s dalšími. Už se neskutečně těším na pokračování a doufám, že ani to nezklame.
Poslední vládce větru (2010)
Jedno z opravdově velkých zklamání. Moc jsem se na tenhle film těšil, navíc i trailer vypadal celkem kvalitně, ale to následné, co jsem viděl, fakt stálo za houby. I pro fandy podobných filmů jako já mám jednu radu: nemá smysl na to koukat....
Transformers: Pomsta poražených (2009)
Proste jsem mel tyhle kovovy giganty rad uz jako malej kluk(ne, ze bych byl ted tak strasne velkej) a tudiz ani ted jimi nepohrdnu. Vzdycky jsem mel transformers rad a vzdycky i budu(dokonce mam jeste na pude vlastni:D) a proto mozna nevidim spousta nedostatku tohoto snimku, ale muzu rict, ze mi to je celkem jedno.
Nouzový východ (2008)
Tak tohle mě pořádně dostalo a úplně rozdrásalo.
One Tree Hill (2003) (seriál)
Jeden z mála seriálů, kterým bych téměř dokázal uvěřit.
Harry Potter a Princ dvojí krve (2009)
Sakra. Tohle me necekane zklamalo a to jsem se na to tolik tesil. Na muj vkus byl film prepln situacemi typu: udelame legraci za kazdou cenu. A predevsim mi ve filmu chybela nejaka akce. Jestli si David Yates mysli, ze nas uchlacholi jednou scenou s kotoucem ohne, tak se zmylil. Neco se mi na tom presto libit muselo, jelikoz davam 3*, ale sam presne nevim za co..