Poslední recenze (35)
Moon (2009)
Jones Duncan nám předkládá velmi povedenou "one man show" Sama Rockwella, který se se svojí rolí popral na výbornou. Zajímavý námět, člověk je stále držen v napětí, kam to všechno vlastně směřuje a jak se daná "šlamastyka" vlastně vyvrbí. Vyvrbí se, jak se vyvrbí a za to "vyvrbení" nemůžu dát plný počet. Myšlenka skvělá, herecké výkony hvězdné, hlas kevina Spaceyho úchvatný, hudba povznášející, leč trhlin ve scénáři nemálo a konec trochu kazí dojem (alespoň mně)!
Ninja Assassin (2009)
Uznávám, že sledovat tento filmový počin v kině, by mohl být mnohem lepší zážitek, leč byl jsem donucen to sledovat v letadle nad oceánem a možná mi to trochu kazí dojem z celkového dojmu. Tak či tak, akční scény, bych řekl, povedené, i když se jistě z toho dalo vytřískat mnohem víc a kolikrát mnoho scén je nepřehledných. Filmy nenudí, celkem hezky plyne, trapné dialogy (naštěstí ne moc dlouhé) střídá akce (mimochodem film by měl asi větší hodnotu, kdyby se v něm nemluvilo), bohužel závěr dle mě se hrubě nepovedl a to sráží film hluboko dolů. Mezi dvěma a třemi a dvěma hvězdičkami rozhoduje fakt, že 3 hvězdičky jsou pro mě průměr a tento film nepatří do podprůměru!
Náhradníci (2009)
Díky bohu, že jsem se nakonec nerozhodl jít na Náhradníky do kina, ale zhlédl to díky mému laptopu a funkci download. Klasická ukázka toho, kdy je člověk navnaděn úžasným trailerem a považuje tento film za jeden z nejočekávanějších filmů roku. No a pak se člověk dostane ke shlédnutí a na konci sedí a cítí se oklamán a říká si, jak žil do teď ve strašné lži. Stručně a jasně, za námět a myšlenku pod 3 hvězdičky nepůjdu, ale za zpracování a díky tolika věcem nedotaženým, nad 3 hvězdičky taky nelze jít. Klasický průměrný film!