Recenze (256)
Policejní akademie 4: Občanská patrola (1987)
Harris je spat! A tu to malo presne pri cisle 4 skoncit.
Policejní akademie 3 (1986)
Konecne dalsia topka medzi PA. Cela stara banda pokope na mieste cinu! Naviac dostat sialeneho sociopata Zeda na akademiu? Fuha, tak to chcelo riadny ulet cosi takeho spachat v hlave a tie hodnotenia tu? Nejdem radsej komentovat.
Policejní akademie 2 (1985)
Sice slabsie, nez dokonala jednotka, ale zas sme tu ziskali Zeda a ten to vie dostatocne roztocit!
Policejní akademie (1984)
Legenda, pri ktorej vypnem mozog a zapnem branicu. Jedna dokonala scena strieda este dokonalejsiu. To boli casy, ked sa dokazalo vyrobit cosi taketo originalne a dovolim si napisat aj vysoko nadcasove a nie tie srackove remaky a vyplachy typu svalnac The Rock, ci prezraty Jack Black, ci nasilu posobiaci Ben Stiller, Adam Sandler atd..
Melancholie der Engel (2009)
Ako je mozne, ze mne sa pri tomto filme vobec nepostavil? Ci to nie je ten efekt, ktory sa mi mal, tak ako vacsine ludi tu dostavit?
John Q. (2002)
Som cokoladkovy a som z USA a kurva nemam na poistku pre syna, pretoze bla bla, klise a vsetky sracky na jednom taniery.
Paddington 2 (2017)
Rodinna zabava, ci nie, 10 minut som dal, viac nie.
Sbohem, baby (2007)
Dobre vediet, ze decko z chudoby treba vzdy vratit matke spodine, aj kebyze ma sancu na skutocne slusny a plnohodnotny zivot s cudzimi ludmi.
Die Tür (2009)
Takze dobre, ak zabijem svoje mladsie JA, to starsie neprestane existovat? Pomaly vacsina filmu sa mota nasledne kdesi okolo tej mrtvoly na zahrade a jednej zachranenej na nervy lezucej dcerenky (ty nie si moj tata) a to je u mna na viac nez 2* malo.
Reigo - Monstrum z hlubin (2008)
2.svetova, kriznik Yamato a jedna velka Reigogotina. Jednu * za odvahu cosi taketo vobec pustit do obehu.