Recenze (256)
Dead Set (2008) (seriál)
Chvíľami to strácalo dych, ale na tú minutáž. Skoro dokonalosť.
Headless (2015)
Nič, čo by som už nevidel kdesi predtým. Škoda.
Partička (2009) (pořad)
Na začiatku skoro dokonalé, ale po čase len opakovanie starých vecí a čistá recyklácia bez nápadu a vtipu.
Smotánka (1996) (pořad)
Toto stálo xtisíc eur, to zas xtisíc. O čom je vlastne táto relácia? O tom, kto čo kúpil a za koľko? Druhá vec je tie SR celebrity, čisté umelé smažky na scéne minimálne desaťročie, dávno po zenite..
Dívka ve vlaku (2016)
Emily, ach Emily, tiež sa necháš ukecať na každú..
New Kids Turbo (2010)
Budúcnosť národa, nielen toho Holandského.
Werner - Volles Rooäää!!! (1999)
Jednoznačne nielen animáciou, ale hlavnej vtipným dejom najlepší Werner.
Muži, co zírají na kozy (2009)
Tak zlý film a pritom s tak dobrým obsadením.
Playgirls II (1995)
Škoda, že sa tu dá dať maximálne odpad! tento film by si zaslúžil nové hodnotenie a to "sračka!"
Nezlobte mimozemšťany (2008)
Komédia? Paródia? Ale bez smiechu? 10 minút a bolo mi na grc!