Recenze (256)
13: hra smrti (2006)
Úlohu č.5 povinne zadávať otrokom za pásom, aby vedeli čo zo seba robia pre drobné.
Šimon a Matouš jedou na Riviéru (1975)
Stále čakám, že sa tam objaví aj Hill so Spencerom a stále nič.
Šimon a Matouš (1975)
Neznášam klony a keďže sa táto napodobenina S&H dožila len dvoch častí, o niečom to svedčí. Jedna za omyl z mladosti, kedy som sa na tom bavil ani neviem prečo?
Odvážná Vaiana: Legenda o konci světa (2016)
Tak to sme dopadli, aby som musel pesničky pretáčať! A nielen tie boli čudesné na Disneyho.
Ouija (2014)
Bože, ja som sa tak bál. Tak strašne som sa bál, že sa konca nedožijem.
Ouija: Zrození zla (2016)
Vysoko pozerateťné, avšak! ten koniec, to malo čo znamenať akože?
Jo Nesbø: Doktor Proktor a prdící prášek (2014)
10 minút. Viac sa nedalo. Asi to je orientované na inú formu života.
American Hero (2015)
Na podobné úlety tu je Hancock a má aspoň komediálne momenty aj napriek svojmu retardovanému deju. Toto veruže niee.
Logan: Wolverine (2017)
Nie zlé, ale myslím, že filmu chýbal skutočný badass. Dobrý Logan, zlý mladý wolverine (pardón X-24), na jeden film príliš málo a ten dej?
Velká čínská zeď (2016)
Doteraz rozmýšľam, ako môže v dnešnej dobe vzniknúť čosi takéto? Prečo?