Oblíbené seriály (10)
Městečko Twin Peaks (1990)
Rodina Sopránů (1999)
Množstvo postáv, množstvo humoru, množstvo silných životných situácii a trápení. Mix všetkého čo zažívajú bežní ľudia, až na to že tu ide o mafiu. Séria 3,4,5 - 10/10 Séria 2,6 - 9/10 Séria 1 - 8/10
Perníkový táta (2008)
Alfred Hitchcock uvádí (1955)
Chcete sa báť cez deň ? Tak jedine toto. O dimenziu inde od hororov, ajtak vie vydesiť a ešte k tomu je to filmársky na úrovni. 10/10
Městečko South Park (1997)
Kultová záležitosť reflektujúca súčasnú dobu lepšie ako správy. Humor pohybujúci sa tesne pri čiare toho čo je ešte znesiteľné a cielene zvolená amatérska animácia ktorá dodáva odlišnosť. Cartman je Legenda. 10/10
Policejní jednotka v barvách (1982)
Temný případ (2014)
Nemám rád 2. sériu, no tie ostatné sú bezchybné a nervydrásajúce. Herecky nadpriemerné a vťahujúce od začiatku do konca. Prvé husle hrajú dialogy a okdrývanie tajomstiev a to mám na tom najradšej. Séria 1,3 - 10/10 Séria 2 - 7/10
M*A*S*H (1972)
Půlnoční mše (2021)
Upírske béčko zaobalené do filozofického kabátu. A to nemyslím v zlom. Originálne, napínavé a na to že sa veľa kéca tak pohlcujúce ako žiadny iný seriál v modrých číslach. 10/10