Poslední recenze (6)
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Velká akční jízda. Peter Jackson oproti "pomalejší" Neočekávané cestě od začátku šlape na plyn a děj pádí kupředu zběsilým tempem, až je té rychlosti téměř škoda - už teď se teším na rozšířenou verzi. Akce je hromada, vévodí zejména útěk v sudech (Bombur!), dále trpasličí kovárna. A s příchodem do Hory samozřejmě nastupuje Cumberbatchův fenomenální Šmak. Gandalfova linka fajn, Tauriel taky nevadila (i když bez romantické zápletky by se film obešel). Trochu škoda finále, film končí nehorázným cliffhangerem - ale s ohledem na nutné rozdělení nebylo moc možností jak končit lépe.
Nákaza (2011)
Na první dojem poněkud odtažitý film, do kterého se divák přes neustálé přeskakování po různých dějových liníích od osobních pohledů na situaci po globální snahu o řešení nákazy težko vcítí. Tento až dokumentární přístup však filmu přidává na uvěřitelnosti a ustanovuje ho tak jako příjemnou alternativu ostatním více "popkornovým" filmům s podobnou tématikou globální katastrofy. Den po filmu mi pak bylo velice nepříjemné chytat se sloupků a madel v hromadné dopravě :-)
Správci osudu (2011)
Kombinace sci-fi a romantického filmu? Kupodivu velice dobře fungující a originální mix, včetně příjemného Matta Damona a Emily Blunt.