Poslední recenze (7)
Mládeži nepřístupno (2013)
Film měl pobavit a šokovat a to splnil..v kině jsem byl šokován a pak se řezal smíchy..každopádně lepší jak dokola ohrávané parodie..osvěžující novinka s hovínka-ma.
Prometheus (2012)
Prosím..scéna kdy E.S "rodí" "císařským řezem"..mi spíše přišla jako když někdo dojde k automatu..vhodí minci a pak pomocí jeřábu loví hračku..Tato a plno dalších scén..musela fanošky žánru hodně zklamat. f Jediné pozitivum filmu je ucházející hudba, a odzbrojující digitální efekty. Ale scénář nepromyšlený. Sorry Ridley, filmu dávam stěží 20%..
Skyfall (2012)
Zřejmě nejpovedenější bondovka, minimálně z těch nových. Strhující hudba (vč.úvodní písně od Adele). Craig je neuvěřitelně přesvědčivý, kamera předvedla famózní "show", nepostradá film ani vtip, ani soft erotiku. Prostě je to nářez se vším všudy, od začátku do konce. Akorát poslední dobou vybírají spíš průměrné "bondgirls". Dávám 95%.