Recenze (185)
Rocky V (1990)
Oproti skvelemu a podle me nejlepsimu ctvrtemu dilu serie, jiz zklamanim, ale uprimne nechapu takto nizke hodnoceni, protoze se rozhodne nejedna o nejhorsi dil serie a to hlavne diky vynechani stale stejne dejove sablony z minulych dilu...
Slunce, seno, erotika (1991)
tento zaverecny dil hosticke trilogie jiz precejenom znatelne ztraci dech oproti prvnim dvoum dilum...
Slunce, seno a pár facek (1989)
ani ne o moc horsi nez prvni dil...
Slunce, seno, jahody (1983)
Musim dat plne hodnoceni, protoze tahle komedie splnuje vse, co od ni ocekavate. Nemuzu si pomoct, ale pomerne dost nizkych hodnoceni, ktere zde vidim, je podle me zpusobeno spis pokryteckosti a snahou hrat si na neco vic. A taky musim dodat, ze tenhle film prece nemuze za to, ze byl, je casto reprizovan. Polozte si vsichni ruku na srdce a priznejte si, kolikrat jste tuhle komedii videli? Petkrat, desetkrat?
Nezkrotná Lucía (2004) (seriál)
kvuli te mozna nejvetsi vrazedkyni, ktera kdy vubec hrala v telenovele, nemohu dat odpad...
Divoká kočka (2002) (seriál)
podprumerna telenovela, ktera nevybocuje z rady mnoha jinych jihoamerickych telenovel; i na telenovelu velmi slabe herecke vykony...
Vypůjčené životy (2000) (seriál)
Mozna nejlepsi telenovela, ktera se kdy vysilala v nasich luzich a hajich... a to fakt nekecam... Mohu snad jenom dodat, ze podle, na telenovelu luxusniho hodnoce zde na csfd, si to nemyslim pouze ja :)
Hory mají oči (2006)
skvele syrovej, brutalni horor; jo a taky snad nejlepsi hudba pri brutalnich scenach, co sem kdy slysel; asi jsem uchyl, ale tu scenu prepadeni karavanu sem si musel poustet snad desetkrat :)
Predátor (1987)
akcni pecka, neni co dodat...
Rocky IV (1985)
Pro me jednoznacne nejlepsi dil serie. Ta euforie a ten adrenalin, z tohoto filmu vyzarujici, jsou az neuveritelne. Jeste nechci zapomenout na naprosto uzasny soundtrack. Je me uplne jedno, ze tento film je politicky az do morku kosti.